2009. október 27., kedd

csongrádi plein air

Nyári emlék.
Nyár elején meghívást kaptam a Rajz Tanszék vezetőjétől, Aranyi Sándortól a Csongrádi Nemzetközi Alkotó telep XIX. Plein Air, V. Mesterek és Tanítványok Találkozójára. Popovics Lőrinc tanítványaként voltam jelen az alkotó telepen 3 hétig. Egy nagyon jó csapat jött össze, mind a tanítványok mind pedig a mesterek részéről.
A sok közös emlék és az átmulatott éjszakák mellett felejthetetlen marad számomra, hogy láthattam azokat a mestereket dolgozni, akiknek a kiállítására már gyerek korom óta járok. Úgy érzem, sok tapasztalattal gyarapodtam és sok új szemléletet ismerhettem meg.

Az első képek a kiállításon nem bemutatott munkák.
Pécsi utca, 2009 (akril, vászon)

Ezt a képet a nyár eleji pécsi kirándulásom emléke ihlette.

Műterem részlet Csongrádon.


Egy erdei labirintus (homokkő)
A csongrádi táj (akril, vászon 110x 90)A csongrádi táj vázlata (papír, ceruza)Szomszéd (akril vászon, 110x 90)



Az eperfa. Popovics Lőrinc műterme Csongrádon.


Eperfa az ártéri erdő peremén I. (akril, vászon 110x90)Eperfa az ártéri erdő peremén II. (akril, vászon 110x90)



Táj absztrakció (farost, akril)
Árnyas (akril, farost)

A következő fényképek már a kiállításon készültek:


cím nélkül (fa faragás, vas pántokkal)


Csongrádi homokos táj (akril, homok, farost 42x21)


Plein Air (akril, vászon 110x90)

Mester és tanítvány. (Popovics Lőrinc szobra)
A tanítványok közös akciófestése Volker Beyer ruhacsipeszeivel.

A kiállításról a következő címen találnak fotó-összeállítást:

http://www.jgytf.u-szeged.hu/tanszek/rajz/kiallitasok/egyedi_oldalak/plein_09/foto/slide.html



Nincsenek megjegyzések: