2009. október 12., hétfő

régi képek válogatása 1

Válogatás 1



A hétvégén rászántam magam, hogy rendszerezzem, átválogassam, és összepakoljam munkáim tömkelegét. Mikor elkezdtem, nem gondoltam, hogy ilyen emberfeletti megpróbáltatásban lesz részem.:)
Amit egy röpke órácskának terveztem, egy egész hétvégét betöltő és véget nem érő pakolásba torkollott. A régi munkák közül egy-egy talán érdekes, vagy számomra valamilyen emócióhoz köthető munkát válogattam ki.

Az első képek tanulmány jellegű, műterem részletek.
00
01
02
03
04-05

Az egyik félév végi vizsgarajzom, illetve az arról készült festmény.

A következő munkák már festett verziók. Nagy részüknél itt is megőriztem a tanulmányok, stúdiumok főbb vonásait, ezért szénnel felvázolva, némelyiket monokróm módon festettem meg, másokat színekkel tettem izgalmasabbá.

0607

080910




Emlék a montenegrói (Crna Gora-i) Virpazarból





Otthoni rendetlenség1 (20x20 vászon, akrill)



Főépület (kartonpapír, akril, tus)



A vörös tetők (papír, akril)


Nincsenek megjegyzések: